קצת עלינו

"אני מאמינה במתן שירות מקצועי ואיכותי ביותר
עם יחס אישי ממני לכל אחת ואחד". רונה

היי, נעים מאוד אני רונה, בעלים ומנהלת בפועל של סיטר קול כבר 8 שנים. למדתי ראיית חשבון וכלכלה באוניברסיטת בר אילן אבל לא התאים לי המקצוע אז פתחתי את סיטר קול ב-2013. כל חיי עבדתי כבייביסיטר ומטפלת לילדים בכל הגילאים, עם כמה עשרות משפחות. חלק מהמשפחות נשארו איתי הרבה שנים והפכנו ממש למשפחה. במהלך השנים, פנו אלי הרבה הורים, חברים, בגן, בגינה, שמחפשים ונואשים לעזרה בטיפול בילדים שלהם. תמיד שאלו אותי אם יש לי חברות. כמעט בכל פעם התבאסתי לאכזב אותם, כי לא היו לי חברות שעבדו בתחום ובאזור. כשפתחתי את העסק, ידעתי שאני רוצה לעזור להורים למצוא את הפתרון לבעיה שלהם, וגם ידעתי שאני אהיה טובה בזה. עד היום עברו דרכי כמעט 3000 בייביסטריות ומטפלות וגם מאות הורים מודאגים ומיואשים. אני לא מצליחה לעזור לכולם, אבל כשאני מוצאת מטפלת מתאימה למשפחה, ההורים והילדים כל כך מרוצים ומודים לי שזה עושה את כל המאמץ מאוד שווה.

אני ממש לא חברת תיווך מטפלות. אני גם לא חברת כח אדם. אני רק רונה, שיש לה המון ניסיון בסינון, בראיון ובהעסקת מטפלות ובייביסיטריות. חשוב לי מאוד להישאר עסק בוטיק, שיהיה לי שירות אישי וטוב ושהורים ירגישו שאני המקום הכי בטוח לפנות אליו. אני גם לוקחת עמלה סימלית ולא קורעת את הכיס שלא לצורך. סוג של מרדנות שלי בשוק מאוד תחרותי 🙂 אני מאמינה בקשר אישי ודואגת לענות לכל מי שפונה בכנות ובפתיחות, ולכן הרבה הורים סומכים עלי בעיניים עצומות.

אז אם יש לכם עוד שאלות,
אני זמינה בטלפון 054-5800070. הכי טוב לפנות אלי בוואטסאפ. אשמח לנסות לעזור גם לכם.

טלפון נייד

054-580-0070

כתובת מייל

ronasarig@gmail.com‏

המלצות ההורים

שאלות נפוצות של הורים

תקופה הניסיון ואורכה תלויה בצורכי המשפחה. ישנן משפחות שזקוקות לפגישת היכרות בלבד ויש שזקוקות לכמה מפגשי חפיפה על מנת להרגיש ביטחון ושקט נפשי. כל משפחה לפי צריכה מתאמת עם המטפלת המיועדת לה את תקופת הנסיון/חפיפה.

רק לאחר פגישת היכרות והחלטה להתחלת עבודה עם המטפלת המיועדת. במידה והוחלט לא להתחיל לעבוד עם המטפלת המיועדת, אין התחייבות ומחפשים מטפלת נוספת להיכרות.

אמצעי התשלום הוא כרטיס אשראי, מוזן ע”י בעל הכרטיס דרך קישור מאובטח.

ברכישת חופשי חודשי אין מגבלה לכמות ההזמנות באותו החודש. ברכישת חד פעמי יש אפשרות לשימוש אחד בלבד בשירות.

כל המטפלות ממלאות טופס פרטים אישיים מפורט ועוברות ראיון על מנת להכיר לעומק, ולבדוק את התאמתן לפי עבודה עם משפחה. בנוסף, ניתנת למשפחה המלצה מתעסוקה קודמת מהמטפלת המתאימה לפני פגישת ההיכרות.

רק לאחר שקיבלתם פרטים על מטפלת/בייביסיטר מתאימה והחלטתם לפגוש אותה, תצטרכו לבחור תשלום חד פעמי או חופשי חודשי, טרם תקבלו מספר טלפון ליצירת קשר.

אין בעיה, נמשיך לחפש מטפלת/בייביסיטר מתאימה נוספת (במידה ונרכש מנוי חופשי חודשי).

כן, לרוב המטפלות יש המלצות מעבודות קודמות ועליכם רק לבקש טרם פגישת ההיכרות שלכם.

Scroll Up