מחירון לקשר בסיסי 

*מחיר השירות בתוספת לשכר השעתי של המטפלת/בייביסיטר

שאלות נפוצות של הורים

האם יש תקופת ניסיון?

תקופת הניסיון ואורכה תלויה בצורכי המשפחה. ישנן משפחות שזקוקות לפגישת היכרות בלבד ויש שזקוקות לכמה מפגשי חפיפה על מנת להרגיש ביטחון ושקט נפשי. כל משפחה לפי צרכיה מתאמת עם המטפלת המיועדת לה את תקופת הניסיון/חפיפה.

מתי אתם מחייבים?

רק לאחר פגישת היכרות והחלטה להתחלת עבודה עם המטפלת המיועדת. במידה והוחלט לא להתחיל לעבוד עם המטפלת המיועדת, אין התחייבות ומחפשים מטפלת נוספת להיכרות.

אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?

אמצעי התשלום הוא כרטיס אשראי, מוזן ע"י בעל הכרטיס דרך קישור מאובטח.

מה קורה אחרי שהמנוי שלי מתסיים?

ניתן לחדש את המנוי שהסתיים לפי הצורך.

האם יש מגבלה לכמות ההזמנות שניתן לבצע בחודש?

ברכישת מנוי חודשי אין מגבלה לכמות ההזמנות.

ברכישת חבילה ישנה מגבלה של 4 הזמנות. ניתן להשתמש בחבילה במשך 3 חודשים.

איך נראה תהליך גיוס המטפלות שלכם?

כל המטפלות ממלאות טופס פרטים אישיים מפורט ועוברות ראיון על מנת להכיר לעומק, ולבדוק את התאמתן לפי עבודה עם משפה. בנוסף, ניתנת למשפחה המלצה מתעסוקה קודמת מהמטפלת המתאימה לפני פגישת ההיכרות.